Thursday 28 April 2011

Logo, Join for Joy


Oh jee, we kunnen niet kiezen... 
Join For Joy heeft mij gevraagd om het nieuwe gezicht te ontwerpen voor Join for Joy. Ik voelde me helemaal vereerd zeker omdat deze stichting helemaal bij mij past. Join for Joy organiseert Summer Camps voor kinderen die in tehuizen leven in ontwikkelingslanden. Join for Joy wil deze kinderen een dag geven om nooit te vergeten. Door middel van sport en spel, muziek en dans, rollenspelen en creatieve opdrachten kunnen kinderen zich een dag kind voelen. Join for Joy vindt dat ieder kind dit moet ervaren en vrij moet kunnen spelen.

Samen met de bedenkers van Join for Joy (Michiel Lowenberg, Minke Meijboom, Hannah Kooren, Michiel Schul en Gugi van der Velden) zijn we al een paar weken bezig met het visualiseren van het logo. Het resultaat mag er zijn, maar nu kunnen we niet meer kiezen uit de kleuren en het lettertype. Welke logo zou jij kiezen? 1, 2, 3 of 4? Vertel het ons en plaats een reactie bij reacties.


8 comments:

  1. 1 of 4, iig is de rood, geel en blauw combi sterker! Ziet er goed uit!! Vic

    ReplyDelete
  2. Hihi,

    Ik vind logo 1! Kleuren zijn mooi en het lettertype staat voor het leuke,speelse en creatieve waar Join for Joy voor staat.

    ReplyDelete
  3. 3 - de kleuren passen beter bij summer camps en voor nu afrika.
    x

    ReplyDelete
  4. Ik ben voor logo 4! Ziet er goed uit jongens! succes met alle voorbereidingen, x Marije

    ReplyDelete
  5. logo 1, het vrolijkst!

    ReplyDelete